Saturday, February 18, 2012

Happy Birthday Abang!


Semalam birhday hubby yg ke 31...selamat hari lahir abang...sayangnya surprise yg dirancang tak kesampaian...sedih nya. Tp hati ini ttp ingin bg hadiah, sbb daku tidak pernah lg bg hadiah...birthday aku mcm2 dpt. Sungguh tak romantik aku ni....nak buat camno...aku kalo bab perancangan gaji mmg fail! gagal merancang la sng cerita...(tp aku bg coklat cadbury roast almond bar besar je...hampeh kan diriku?)

Agak pelik menulih entry ari cuti, selalunya aku tak duk rumah pon weekend. Kalau hubby ade, keje aku time mcm ni masak! atau layan si anje...arini hubby p Perak ade ape ntah....aku malas nak bertanya lanjut dia je paham koje dia....kalo dia kate betoi server ke hape ke aku angguk jer....malas ak tanya lebih lanjut.Asal koje, iye beno le die p buat koje..:) Anje tgh tido dgn nyenyak...kul 11 am dah tido....rutin tido dia mmg camni...lepas bfast, mandi...pastu aku bawak round repi tasik....singgah playground...main2....singgah kedai....beli paper, ais krim and terus balik.

Balik rumah mintak susu, siap bancoh tido...sng keje mama...mama pon masak bubur ala2 bubur lambuk....lama tak masak bubur untk anje...so, bubur atas dapo.sat lg dia bgn, suap je...ok lah....merapu meraban pon tak dapat ape...nak sambung mop lantai sat...

So, kpd hubby tersayang, happy birthday...mmg luar kemampuan untk sedia hadiah mahal...apatah lg kita mmg tak mewah....ank pon nak bertambah...saving kena ada...so, hanya keikhlasan ku selama mengahwini mu kuhadiahkan padamu...moga Allah memudahkan segala urusan rumahtangga kita...moga anak bakal lahir ini menguatkan lg kasih sayang kita...dan sama2 kita besarkan zharif and baby bakal lahir dgn keikhlasan...nawaitu tetap sama...iaitu Lillahi taala...moga allah menjadikan aku lebih taat padamu....mengasihi, menyayangi keluarga kita sebaik mungkin! Aminn ya rabbal a'lamin...

No comments:

Post a Comment