Sunday, June 27, 2010

On 25th Birthday....

**Free cheese cake for me from the restaurant...very nice

Depa tgh nyanyi...lalala...

*Manggo lassi

Tears In Heaven
(dedicated to My Husband)
Would u know my name
If i saw u in heaven
Will it be the same
If i saw u in heaven
I must be strong
And carry on
Coz i know i dont belong
Here in heaven.....
Would u hold my hand
If i saw u in heaven
Would u help me stand
If i saw u in heaven
I'll feel my way
Through night and day
coz i know i just can stay
Here in heaven
Time can bring you down
Time can bring bend your knee
Time can break your heart
Here you begging please
Begging please.....
Beyond the door
There's peace i'm sure
And I know there'll be no more
Tears in heaven....

Hari nie hari jadi aku...tq pada kwn2 yg wish n mendoakan aku...happy sgt hari nie....Hubby bawak dinner kat D'Tasik Restaurant, Residence Hotel...its very2 nice...tak penah rasa mcm ni sebelum ni...kalau ada pun hanya wish n mkn2 biase jer...but this year maybe Allah dah tentukan aku dpt rasa bertuah sambut birthday dlm keadaan yg sgt happy! Terima kepada Nya yg masih memanjangkan nyawa ku untuk menikmati hidup yg serba indah di samping org yg tersayang....thanks to mum yg membesar, mendidik....jasamu ku kenang ke akhir hayat......

Yang paling syok, masa sambut birhday tu, ada penyanyi band kut...nyanyi lagu hapi birthday....pastu hubby request lagu Permata Untuk Isteri by Kopratasa....rasa terharu!....insyaallah aku akn jadi isteri yg baik....kini n selamanya aku pulak mintak lagu romantik for hubby, dorang nyanyi lagu Wonderful Tonight by Eric Clapton....pastu waiter tu bg sepotong cheese cake kat aku....kembang la sikit....Menu dinner td...manggo lassi, kuey teow hokkien, nasi goreng daging, sup daging n banana boat...malas nak pikir kencing manis aku tu....pasni aku kontrol la balik....hehehe

No comments:

Post a Comment