Friday, April 27, 2012

Happy

salam, hari ni happy...tunggakan gaji dah MASOK! semalam semua org gomen dah dapat sekali ngan gaji. tp ntah kenapa tetiba kitorang ter'kecuali' dapat tunggakan. Sepatutnya dapat sekali ngan gaji,Satu kementerian pulak tu. Ramai yg bersungut, tp takpe lah lambat je kan, Bukan tak dapat langsung..Hehehe....So, gaji kali nie byk sungguh belanje nya ke jalan tak diredhai.
kalau dah p jualan tu mestilah membeli,beli shawl(untk menyusu baby la kunun),suar zharif, baju aisyah(ank sedare), baju baby baru....adeii...tp takper lah sekali sekala.... tp kalau dah every month membeli bukannya sekali sekala okeh! insap!
So, minggu kena la beli serba sikit barang baby. Topup jer lah mana yg kurang. Yang lain recycle jer mana patut. So, harap mggu ni settle segala arena per sopingan bg memudahkan aku tak yah pening2 nak mikior barang2 tak settle. Hehe...bkn ape, takut bersalin awal jer.Now dah 31w....so, bersiap sedia jer lah...
So, skrg kena berusaha utk mencukupkan simpanan utk majlis aqiqah baby baru nnti...so, simpanan yg ade akn digunakan. Sebab zharif baru buat sebahagian. So, insyaallah lepas ni akn buat zharif sebahagian +bahagian adik dia.So, aku sgt berharap boleh settle nnti, doakan yea semua selesai nnti. Dan doakan aku selamat bersalin, tak kisah apa cara sekalipon. Yg penting aku n baby selamat. Ok lah, masa dh semakin suntuk pastu makin byk mata yg perati mcm burung lang....sibuk jer! ok lah babai....
(p/s: mcm rajin jer update blog kebelakangan ni keh2...blog yg takder pembace...aku tulih, aku bace....sempoi kan)

No comments:

Post a Comment