Tuesday, January 4, 2011

TrAUmA

Salam rakan2,
Marah sgt hari nie walaupon tragedi tu berlaku semalam....nak di mulakan kronologi cerita lahh....semalam aku n kengkawan g kat kafe(bkn kafe ofis aku) area pejabat aku jgk la....setelah meneliti juadah tengahari, aku pon terpesona dengan ikan bakar kat kafe berkenaan......so, aku pon amik sekor ikan termenung atau nama glemer dia ikan kembong.....amik sekor, pastu jirus ngan ayo asam kat ikan tu....perghhh meleleh!
Sampai pejabat.....ikan tu isi dalam pinggan...makan lah ngan nasik....kebetulan semalam aku tak makan sayur langsung ikan bakar semata2! so, hampir separuh ikan tu aku bedal, kak zam (kawan aku) tegur....Eni, tu (merujuk kpd perut ikan) telur ikan ker? lain jer.....
Aku pon meneliti (aku ni pon rabun jgk) cissssss masih ade isi perot! mmg kuang asam la diorang tak cuci n tak buang isi perut ikan....terus aku tak lalu makan sampai makan malam pon aku tak selera!
Kepada peniaga, awas korang yea....nak untung pon biar lah berpada jgn abaikan kebersihan....jijik betul! tak ndak dh aku makan ikan bakar dahhh...(konon nak bawak bekal tp bgn lambat) anak dh start ajak main malam2...so, ngantuk la nak bgn awal2....
tak per la....maybe pasni aku akn cube jgk bgn pepagi nak masak untuk bekal tengahari

No comments:

Post a Comment