Tuesday, January 25, 2011

1 pOsT, 3 StOrY

ceriTe Pertame: Ganti PosE

semalam bermula episod mengganti puasa yg ke 3...ade belen lg 27 hari...huh jenuh aku nak pulun....apepun hari pertama mmg mencabar puasa di thn baru ni....kene kuat semangat untk pose isnin-khamis every week...itu belum masuk sikap maleh, uzur, otak ting tong, sakit2 ker...huh jenoh lerrrr hehe...

cerite kedua: Chinese New year (CNY) dong dong chiang!!!

memandangkan CNY tak lama lagik, so cerite hari ni berkisar ttg cuti lah...well, dgn kembangnye cuti aku dah lulus. memula balik Perak->Kedah->Perak----->Putrajaya...hehe begitulah kisah perjalanan cuti aku n hubby...best nye cuti tak sabo nak jmpe Mak, Apak, Ngah, Kakak.....n anak2 buah...aiman, aisyah(aku panggil dia ni sayur petola masak air sbb muka dia cembeng n suka menangis...haha), nabil, hirzan n Arham(atau name glamer dia Achong...my Apak kasi name nie sebab dia nakal n muka dia comel mcm chinese) dan sedara mara belah hubby di Kedah sana....ipar duai (tak leh sebut nama depa maklumlah hubby punya adik beradik ada 9 org!) so, can gossip, tanya harga getah ke, harga emas ke...mcm2 boleh sembang lah pendek kata! hahahaha...menyembang je lah keje nye.......
Cerita Ketige: Birthday
Birthday hubby makin dekat aku pulak berdebor2...hehe...so, kene ready la...dinner nye...present....surprise...kek...huh...kene la den carik idea amender yg spesel untk bg kat die...hadiah hari jd aku nnti aku dah kabo siap2 hanya emas jer...yg lain tak ndok....boleh tak request camtu???buang tebiat aku ni...
(*b'day hubby 17 feb)

No comments:

Post a Comment