Thursday, October 28, 2010

Tersilap....

Salam...gud moning...pagi ni aku agak terkelam kabut sikit...byk mender yg aku nak hangkut g keje...handbag, beg laptop asben, susu Zharif(tin besau), n beg plastik berisi kain ela....so, dipendekkan cerita...aku masak bihun goreng pg td...so, aku pun dh letak dlm tupperware hijau...dengan selambe ayam, terkocoh2 bawak barang...zasss aku capai tuperware tu smpn dlm beg plastik...(kompiden la tu) sampai pejabat...masuk pantry nak makan la bihun tu....

Aku: Kak Imah, tgk la saya masak ape ni...(sambil tgn bukak tupperware)
Kak Imah: Apo yg ko bawak...
Aku: La...aku bawak biskut kering rupe nye.....
Kak Imah: Hahahahahaha....aku igt ko bergurau...salah bawak tupperware rupenye...

Disebab kan malas turun kafe aku pun teringat roti semalam...macam ada kesan kene gigit ngan tikuih jer...hadoi...malang bertimpa nasib aku.kesiannnn

No comments:

Post a Comment