Monday, August 9, 2010

its about counting a few hours to be a mama n papa!!!

hai kengkawan....masa blog nie dikarang actually aku tak keje EL sebab esok nak bersalin...esok ada appoinment jam 9.00 am kat klinik pakar obstetrik & ginekologi (o&G) kat hosp putrajaya...n doktor akan check baby n decide samada operate or normal...bg aku, tak kisah apa cara sekalipun samada ada perbezaan sakit atau tak, ianya tetap sama jawapan aku...nak selamat nyawa aku n baby.....mcm2 perasaan skrg ni bercampur baur...seronok, gementar, pendek kata macam2 lah...
memandangkan tak lama lg kita berpuasa lagi sehari....nnti mesti teringat kat suami yg berpuasa sorang2 kat sini, bersahur...ape lah dia makan.... n kenangan masa kami berpuasa dulu ttp segar dlm ingatan....makanan paberet dia bubur nasik, cucur udang+kuah kacang....tak per nnti kalau dah kuat nnti bleh aku buatkan makanan kegemaran dia....

No comments:

Post a Comment