Tuesday, August 3, 2010

Detik itu Semakin Hampir

Lama tak jenguk blog....tarikh due semakin hampir...harap2 semuanya ok di hari istimewa berkenaan...persiapan dah lengkap...mental n fizikal pn ok..walaupun ade suara2 yg cakap itu, ini sakit....mcm2 lah...kalau percayakan cakap org, mmg kita akn rasa gentar, namun itu semua kuasa tuhan sakit bersalin itu sebenarnya hanya lah sebahagian perhapusan dosa2 kita terhadapNya....apa yg pasti 10 ogos nnti ade checkup 9.00 am kat Klinik Pakar, Hosp Putrajaya...n Doctor ade bgtau aritu dia nak scan n tgk baby condition n then baru decide operate atau normal due...huhu...sangat mendebarkan pada tarikh berkenaan.
Ape yg penting aku n baby selamat...sokongan dan doa dari kalian amatlah diperlukan untuk aku yg bertarung dgn nyawa....ibarat nyawa di hujung tanduk...kalau nak dikira lagi 7 hari aku nak bersalin...tanda2 tak der lagi...mcm biasa tetap ke hulu ke hilir....makan still nak yg itu n ini, shopping still kuat lagi....hehe....nnti aku upload gambo baby...kalo rajin lah....atau suh daddy kepada ank aku upload...kalo dia rajin ler...hehehe

No comments:

Post a Comment