Tuesday, June 15, 2010

Aku tElaH KemBali!!!

Terlalu lama rasenye tak jengah blog ni...setahun ada kut...tak pun setahun++...hehe...mcm2 berlaku sepanjang blog ni bersawang antaranya...aku dah dpt keje ttp...1st posting kat Jabatan Perkhidmatan Pembetungan, Pusat Bandar Damansara....4 bulan di sana...pastu dapat tukar kat Jabatan Belia dan Sukan, Putrajaya pada 01.03.2010 yg mana lokasi nya btl blkg umah aku...syukur kepada tuhan yg maha Agung....
Pastu aku dah pregnant....now I'm 7 month....selama 1 year n half aku n hubby tunggu...akhirnya aku disahkan pregnant jgk...igt kan smpai tua nnti aku n hubby tak mempunyai zuriat...bersyukur ke hadrat mu Allah...nasib aku mungkin baik dari kawan2, ipar duai yg lain...mungkin ada hikmah di sebalik semua ni...walaupun perasaan takut membelenggu...tp aku akn tempuh memandangkan hati yg 'sakit' menghadap pertanyaan dari manusia2 yg kadangkala meletakkan kesalahan tak mempunyai anak atas diri kami berdua....itu lah silap nye manusia. Sepanjang pregnant ni mcm2 dugaan la...mabuk la, teringin itu ini, termasuk lah teringin nak mkn kuih raya...padahal, raya lmbt lg...haha...tp alhamdulillah....aku dapat jgk mkn...thanks to hubby yg teramat lah penyabar melayan karenah aku...walaupun kekadang aku pun heran ngan perangai aku...hik3

No comments:

Post a Comment